MHA21 Bana özel en geç 5 eylul demişti sonra gebelik şekeri vs çıkınca çok psikolijik ve özeller biraz paraya dayalı psikolojim çok bozuldu devlete görün dediler neyse gittim özel demişti sıvı fazla şeker hastasisin vs devlet dedi sıvı normal görüyorum bebek 2 hafta daha büyük nasıl sana yanlış bilgi verdiler dedi vs sonra 3 kez devlete gittim ölçümlere kilo boy herşeye göre bebek önde çıktı tahmini 20 Ağustos gibi olur dedi doktor düzenli olarak bana gel dedi oraya gidiyorum ama özelde doğururum yani ben şuan 34 isem özel 32 diyordu