Kızlar tabiki öncelik bebeğin sağlığı. Nasıl gelmek istiyorlarsa o şekilde geliyorlar. Ama en doğalı en sağlıklı olanı ise normal doğum. Bende normal istiyorum. Hem hızlı toparlanma açısından hemde bebek için. 36+2 deyiz. Bebek 3300 kg dedi. Son haftaya kadar beklerse sezeryan olma durumun var dedi. Benim normal doğum için neler yapmam gerekir. Yürüyüş, hurma yapıyorum başka bilginiz ne var? Çay felan duyuyorum burdan ama hangi çay niçin bilmiyorum.