SevinHseyinAksu Selam.Hayırlı günler herkese 16 ci hafta da kaşıntı yaşayanlar oldu mu çok aşırı derece bende doktora daha bir hafta gidemeyecem sorayim dedim.normal mi sizce yoksa kan tahlili falan yaptırmak mi lazım?
SevinHseyinAksu Yasmina eşime söyledim inşallah yarın gidecem doktora esimin işinden dolayı sürekli gidemiyoruz izin vermiyorlar ama bu bence önemli bir durum Allah razı olsun sizden cevapladiniz🙏