Kızlarrr bugün 35 haftalığız kızım 48cm 2800gr
gebelik şekerim yüksek çıktığı için tehlikeye atmayalım dedik ve sezaryene gün aldık ayrıca başından beri ters olan kızım 34.haftada düzelmişti hanım efendi bugün yine dönmüş ve makat gelişliydi😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sonunda bende doğurucam
Allah biliyor ya normal doğum istedim en başından beri🥺 ama hayırlısı olsun kızım ve benim hakkımdada dedim demekki hayırlısı buymuş🤷🏻♀️ 5 AĞUSTOS ta doğurucammm🥳🥳🥳
ozaman 38+2 olmuş olacağız🥰
ayrıca kızlar şekerimde biraz düşmüş diyete devam kendimi ödüllendirirp dondurma yememek için deli oluyorum ama sabır geçicek😍😍
sizler ne zaman doğuruyorsunuz🙋🏻♀️
bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşAllahhh🤲🏻🐣🤲🏻🐣🤲🏻🐣💜💜💜💜💜