Murvetdundar merhaba canım geçmiş olsun benim bebeğim de kanalda hemde 20 haftadan beri 🙈 yata yata büyüyoruz rahim ağzının kapalı olması çok güzel benim kızı dikiş tutuyor 1 ay tamamen yattım artık kalk yürü ama sakın iş yapma dediler 2 saatte 1 5 dk dönüyorum evde ama bende birde şöyle bir durum var 1 ay yattım ben apandisit ameliyatı da olmuştum uzun süre yattığım için bacaklarım tutmuyor o yüzden o kadar kısa kalkıyorum yatın dinlenin iş yapmayın sıkıntı olmaz 😊