Fatmazehra51 O kadar yorgun ve halsizim ki yemek yapmak hiç içimden gelmiyor bir o kadar da bunaltıcı bi sıcak var yapımı kolay menü önerin kızlar 😑 ? Sizin menüler neler ?
Sedakbyk Fatmazehra51 sabah 10da yemek yaptim.oglen sicagina kalmamak icin menumuzde karisik dolma semizotu salatasi var
minikoglumm Fatmazehra51 patatesli bezelye yemeği yanına yeşil mercimek yaparım valla dahada uğraşamam yeter azda pilav var
gamzosgamzos Fatmazehra51 Bizim kahvaltı 😂 yarın misafirlerim geliyor sabahtan beri oturmuyorum yemek ile uğraşamam tabi kızıma çorba yapmak zorundayım 😂
Fatmazehra51 Minnos_huzur44 Sıcakta bisey yenmiyor yapıyorum kalıyor her zamanda kahvaltı olmuyor seçici bi eşim yok ama yine yemek yaparken affalliyorum menünde güzelmiş afiyet olsun 😘
Asyamira Fatmazehra51 yemek yapmak o kadar zor geliyor ki, yemek de bir hayli zor oluyor bu sıcaklarda valla 😂 ben tek yiyor olucam bu aksam esim de evde yok amerikan salatası yapicam soğuk soğuk yerim yeter 😂😂
Fatmazehra51 Asyamira Çok zor akşama kadar sıcak zaten mahvediyor artık ev işi yemek pert oluyorum ben
Fatmazehra51 Esraali Ama et tavuk olduğunu görüyorum ya icim almıyor aklıma gelince bile midem ağzıma geliyor 4 aylık olduk daha atlataamdik tiksinmeyi biz ne zaman geçer diye gözüne bakıp duruyorum resmen🥺😒