Asrinbaby Sevgili annelerim 37. Haftama girdim önceden de odemlerim vardı fakat son 3 4 gündür ne yapsam inmiyorrr 😣 davul gibi oldu acaba protein kaçağı mi var ? Doktor randevume de daha çok var çünkü doktorum tatilde 😂 pazar günü gelecekmiş. Inşallah doğurmam gelene kadar 🙏 bir arkadaşım son haftada aşırı odemden doğuma alınmıştı (ne alaka anlamadım ödemle) ama korkuyorum benim gibi olan var mi ne yapmam gerekiyor? Oğlum 36. Haftada 3.100gr di.
Emin Asrinbaby tansiyonun normal.canim erken doğuma sebep.olmaz sanmıyorum bol su tüketin tuzu azaltımı. Benimde.cok ödemim var.ama bende tansiyon problemi var.surekli takipteyim
Asrinbaby AylinNurKocatepe evet cnm bakıldı bisey çıkmadı hatta baya düşük sekerimde 😄 ama bu ödemle basim dertte acaba erken doğum riski yaratır mi ?
AylinNurKocatepe Asrinbaby ben bir sorun olcagini dusunmuyorum canim tansiyonun ve sekerin normalmiş belki fazla tuzlu tuketiyorsundur farkinda olmadan yada bunyen odem tutmaya musaittir ama kafana takcagin birsey oldugunu sanmiyorum ben😊