Hcr-hytt 12+1 im sancım oluyor üç gündür doktora gittim düşük tehdidi dedi progesteron verdi birşey olmaz dimi kanamam yok
Guneyinannesi1 Hcr-hytt özel ihtiyaclariciniz haricinde kalkmamaya ve kendinizi yormamaya çalışın Allahin izniyle hiç bir şey olmaz
Naz_01 Hcr-hytt kanaman yoksa birşey olmaz Allah’ın izniyle .bol bol dinlen .benimde düşük tehlikem vardı progestan fitili 12.haftaya kadar kullandım 16.haftaya kadar da dinlendim geçti.şimdi 37+3m 😊