kir_cicegi Pazartesi kan verdim değerim 1467 idi doktorum çarşamba günü gel dedi gebelik kesesine bakalım dedi değerim inşallah tabi 2 kati arttıysa kese görünür mü ve dualarınızı bekliyorum birde alttan bakmak isterse sorun olur mu 🧿
Purpura26 kir_cicegi Doktor riskli bir durum olmadığı sürece alttan bakmayı tercih etmiyor. Mesela değerin 3000 olcak artık yarın kese göremezse dış gebelik riskine karşı bakar. O da senin iyiliğin için zaten
kir_cicegi Purpura26 iyi bir doktor kendisi de ne derse uyarım yani o zaman değil mi önce karından mi bakmak ister
Durunbigeldim kir_cicegi büyük ihtimal görünür ilkten alttan bakmaz yani riskli durum yoksa. Beta ilerlemiş ama kese görünmediyse veya kalp atışı duyulmadıysa alttan bakar
kir_cicegi Purpura26 ben pazartesi sağlık ocağına kan vererek öğrendim doktoruma söyledim çarşamba gel dedi