gamzosgamzos başlattı çünkü %15 kilo kaybı fazlaymış cumaya kadar kilo almazsa yatış verilir dedi. Doktorum bu arada çapada yenidoğan yoğun bakım servisinde yıllarca çalışmış, özellerin mıymıy her şeye tonla isteyen doktorlarından değil( özele gidiyoruz bu arada) şöyleki sarılık değeri kritik değil ve sağlıklı hareketleri olduğundan başka kan almaya gerek yok dedi. O yüzden güveniyorum. ( Sağma konusu için değil genel anlamda)