Ocak2022 Merhaba kızlar, Hamile kalmadan öncede çok istiyordum lifting veya ipek kirpik yaptırmayı. Kimisi yapılır diyor kimisi yapılmaz. Var mı aranızda benim gibi doğuma yakın yaptırmayı planlayan yada yaptıran :) İstanbul için önerileri de alabilirim 💕
ebruzb Ocak2022 ben hamile kalmadan önce yaptırmıştım kirpik lifting çok ağır kimyasal kokuyor içinde keratin bakım olduğu için şuan hamileyim o kokudan dolayı kesinlikle yaptırmam
Gmz41 Ocak2022 Ben daha yeni ipek kirpik yaptırdım her an dogurabilirim diye 😄 Hiç bir zararı olmaz sonuçta kirpigine ek kirpik takıyorlar ne olabilir ki ben aşırı memnunum 🥰
Melek_Erten Ocak2022 ben set almıştım evde kendim yaptım cogunlukla hamile olmadan almistim hamile ikende yaptim. 38+6 ym 3 hafta once yaptm yine hic de bi problem yaşamadım.
Ocak2022 tatliayminaninannesi Yaaa ne güzel💕 bende alacaktım ama cesaret edemiyorum yapamam diye :) hamileyken zararlı diyorlar ama kimiside 4. Aydan sonra yapılabilir diyor
tatliayminaninannesi Ocak2022 bende yapamam diye düşünüyordum ama güzellik merkezinde 1 kere yapmaya en az 300 TL alıyorlar. Seti 150 TL trendyolda 10 kere falan yapabiliyorsun daha cazip geldi bana 😅 YouTube dan açtım video yaptım basit bence sende yapabilirsin☺️
Bebegmbenm Ocak2022 yaptırabilirsiniz benim doğımuma daha çok var yaptırıyorum sıkıntı olmaz ki bu işin içindeyim Ya LİFTİNG ya İpek mutlaka yaptırıyorum
tatliayminaninannesi esila1987 önce tek gözüme yapıyorum sonra diğerine 😅 ayrıca kapalı olmuyo ya bilmiyorum dikkat etmedim hiç😅😅 ama zor değil
Gamzemiray1 Ocak2022 yıllarca ipek kirpik kullandım son 2 ayıma kadar da kaş lifting ve ipek kirpik yaptırdım artık yaptırmıyorum 1 saat yatamıyorum çünkü zor oluyor doğumdan sonra kaş liftingine devam edeceğim 🌸