Orhnhlhsn Merhaba arkadaşlar hamilelik döneminde lazer epilasyon yaptıran var mı?bebeğe herhangi bi zararı var mı?
svmeybgl Orhnhlhsn doktorunuzla konuştunuz mu ? Burada bu konuyla ilgili ne kadar başlık açıldıysa ‘’ kanıtlanmış birşey olmamasına rağmen sakıncalı bulunuyor ve kimse buna cesaret edemiyor ‘’ tarzında idi
Enesefe Orhnhlhsn zararlı diye biluyurm canım ben de yaotiryordum ama hamile olduğunu öğrenince bıraktım zaten randevu icin aradığımda da emzirme döneminde bile yapılması yasak dedillrr
Nrcn Hamilelik döneminde lazer epilasyon yapılmıyor, ışınlar bebeğe zarar verir kesinlikle düşünmeyin. Gideceğiniz merkezde yapmayı kabul etmez zaten. Doğumdan sonra gidersiniz.
umranozby Doktorum ağda için sormuştum lazer olmadığı sürece hic sorun yok demişti kesinlikle olmaz dedi lazer için
MerveMftoluBedk Arkadaslar 26 hftalik gebeyim 20. Haftamda lazer epilasyonu doktorumun izniyle yaptirdim bana dedigi isinlar sadece deri altini goruyo genital ve gobeek golgene yaptirmadigin surece kol bacak gibi rahimden uzak yerlere yaptirabilirsin dedi bir problemde yasamadim bilginize