Melinalin Merhaba arkadaşlar, 23+6 haftalık olunca 24 haftalık sayılıyor mu? Calıstıgımız işyeri, doktorumdan 24 haftalık oldugumuza dair durum belgesi istedi. 24. Haftaya girince mi almalıyım
Esma97- Melinalin bende 23+4 te almıştım hocaya üç gün sonra mı gelmem gerekiyor dedim hayır ekrana elle 24+0 yazarız dedi ki öyle de oldu doktorunuza sorun mutlaka ben özelden aldım ama bilginiz olsun
Melinalin depsizoo kendi her zaman gittiğim özel klinik doktorum veriyor inşallah geçerli olur,, devlet hastaneleri randevu sistemleri dolu görunuyor 😔
Melinalin Denizin kendi özel klinik doktorumdan durum bildirim belgesi alıcam insallah geçerli olur 🤔cunku devlet hastanesi randevular dolu :(
Mmeelliikkee Melinalin bizim kurum (il sağlık müdürlüğü) kabul etmedi muayenehaneden aldığımı aslında protokol numarasıda vardı hep veriyoruz dediler ama hastaneden kurumsal antetli kağıt mı ne olması gerekiyormuş randevuda yoktu devlette bende özel bi hastaneden aldım umarım senin ki geçerli olur..
Melinalin depsizoo tesekkur ederim valla bana da geçerli olur gibi geldi iste insan icine kurt dusuruyorlar 😊😊😊👍
Melinalin Mmeelliikkee en kötü ihtimal özel hastaneden alırım. Ama vardiyalı Calıstıgımız İcin daha önce gebelik bildirim raporumu aynı doktordan getirip bırakmıştım kabul olmustu umarım bu sefer de kabul olunur