Fatma35 Slm kizlar gecen nstye girdim ve sancim cikti ama acilmam yokmus hala sancilarim devam ediyor. Artik dogsun istiyorum cok yoruldum😣Acilma olmasi icin ne yapmak lazim yada boyle olupta dogum yapan arkadaslar varmi ne zaman dogum oldu acaba ?
OktayEsenglBa Fatma35 benim de 36 dan buyana var ama Halen doğmadı 38 olduk Bugun bende değilde bebekte sancı çıkıyor değişik
Ronesans Fatma35 lutfen kendini yorgun hissetme. Sabirsiz olma. Daha gunune bile var A llah a dua at bir hafta daha kalsa ne olur ysni hem daha kilolu gelur dunyaya.