4.ayimdan beri çektiğim ve mücadelesini verdiğim 20lik diş ağrısından yarın sabah operasyonla kurtulacağım inşallah ve bir okadar da korkuyorum iyileşme süreci falan da baya uzunmuş lütfen dua edin aylardır süren ağrılardan biktim ki mecburen çektirmek zorundayım varmi başına gelen daha önce yasayan