Dilek_5 Hanımlar selam bebeğinize düşündüğünüz ismler neler birbirimize fikir oluruz bu sayede 😍❣️ Şimdiden adıyla yaşasınlar 🙏
Yavuzun-1annesi2 Dilek_5 ben eyer kızım olursa zümra koymayı istiyorum allahın izniyle oglum olursada babası yusuf diyor 😅😅 ilk oğlumun ismide yavuz😘
MiracAlpinveUmutunAnnesi Dilek_5 Miraç Han yada Miraç Alp düşünmüştük Miraç Alp koyduk 🤗 Daha öncesinde bir sürü isim vardı aklımızda hangisini saysam bilemedim😊
egeninannesiiii MiracAlpinveUmutunAnnesi bizde Miraç Ege diye düşündük 💙💙 hayırlısıyla doğsun da ins 🙏🙏
Melikeelanur Dilek_5 Ece 👑 ilk kızım da Ela Nur 🥰 Ece nin yanına bı isim bulamadık tek isim olsun dedik bakalım ❤️
Virgomom10 İkinci Oğlum olacak Ahmet Yasin Ahmet eymen ahmet mert taha selim Ahmet Enes Ahmet Burak isimleri arasında kaldım ilk oğlumun ismi Bekir yiğit sizce hangisi daha güzel olur yardımlarınızı bekliyorum
MelH NsbLiyazeynep hayırlısıyla kucaginiza alırsınız ins bizde Ada Liya koymayı düşünüyoruz ama Liya deyince insanlar çok yadırgıyor sizde yaşıyor musunuz bu durumu