Gulcag canım ilk üç ay bebek anne vücudunda bulunan rezervlerden besleniyor. Doktorum ilk üç ay beslenmene şakın bişey ekleme kendini bişey yemek için zorlama dedi. Tabi benim tüm tahlillerim normal. Şuan bende bişey yiyemiyorum. 3 Aydan sonra bulantı geçiyormuş baya o zaman bana liste vereceğini söyledi. Şimdilik sadece günlük kefir içmeye çalışıyorum. Şakın moralini bozma bebek senin etinden sütünden ihtiyacı olan herşeyi sömürüyor 😘