Melakya Kızlar 11+3 bulantım duzeldı tıksınmeler devam yurudugumde kasık agrım oluyor ıkıncı gebelıgım cınsıyet ogrenen varmı aranızda acaba 2022 ne senesı olacak 🌈🤍😂
brvnsubasi Melakya 13 haftalık olduk daha beklemedeyiz dr kesin bişey demedi en net 16 da belli olur dedi☺️
Serraa123 Melakya 12+1 dün ikili tarama testim vardı çıkıntı gibi bişey görüyorum erkeğe benziyor dedi ama 1 ay sonra netleşir dedi💜😀
Hanifebolat34 Bende 11+3 aynıyız canm 😄bulantım devam ilaçla ancak ayaktayım bende cinsiyet için sanirm erken daha ya bende çok meraktayim🤗