Ben doktoruma örgü kabaklar yapmıştı annem kendi eliyle ördü çok güzel süs eşyası oluyor 2 tane ondan hediye ettim ama doğum hediyesi değildi çok güzel ilgilendiği için içimden gelmişti. Doğuma bende almak istiyorum bir şey yine biblo tablo tarzı düşünüyorum çünkü odasına asıyor koyuyor o tarz şeyleri