Tugbageyik bizim bir akrabada erkek dediler dediler doğdu ki kız kadın o kadar depresyona girdi ki bebeği kabullenemedi tüm odası tüm esyalari erkeğe göre alinmisti ilk çocuktu hatta kadin DNA testi yaptiricam hastanede karıştı diyip duruyordu çok çok zor bir durum 🙏 inşallah sağlıklı olur şag salim doğarlar