Dila71 hiç moralini bozma bence kilosu gayet güzel hem bebeklerin 2 hafta kadar ileride veya geride olması normal karşılanıyor. Benim 24+0 da 585 gramdı ve doktorum geri demedi. 27+0da 1057 gram, 28+0da 1180di hep normal dedi doktorum. 30+3de gittim ultrasona göre 1 hafta önde 31+3 görünüyordu 1800dü. 31+3de yine önde çıktı 32+3 göründü tam 2 kiloydu. Yani demek istediğim bebekler çok hızlı kilo alıyorlar gelişim geriliği olmadığı sürece kilosunun az ya da çok olmasını dert etme