ecevecev21 Kızlar merhaba. 3 hafta sonra sezeryan olacağım. Lohusa pijaması almam lazım. Elbise şeklinde olanlar şart mı yoksa normal pijama gibi olanlar dikiş yerimizi rahatsız eder mi ? Yardımcı olursanız sevinirim
Berika18 ecevecev21 ben normal pijama almıştım giyilmiyor evden elbise gibi olanlardan getirttim sonra kesinlikle elbise gibi olanlardan almalısın
uraluygar ecevecev21 ben 2 hafta once dogum yaptim. normal onden dugmeli pijama takimi aldim 2 tane. ilk dogumumda da ayni tarz pijama giymistim. Bel yuksek oldugu icin dikislere denk gelmiyor ve zaten depend giymistim
Evlatlarimm ecevecev21 sezeryan oldum elbise gibi olandan değil alt üst pijamalarla giydim kaliteli bir şey alırsan lastikleri cok rahat hiç sıkmıyor dikine gelmiyor zaten