Kızlar bir şey sormak istiyorum, dün yaptığım predictor testte T çizgisinin orada beyaz bir çizgi farkettim. Bu her testte olan bir çizgi mi? Testte sorun yok C çok net. Fotoğraf atamıyorum beyaz çizgi çıkmıyor bir türlü. Bu her testte olan bir çizgi mi yoksa çok yeni bir gebelikten dolayı pembeye dönüşemedi mi? Bilenler bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim 😊🙏