Ebruensar25 benim de 2 cm var korkuyorum böyle kalır diye yürüyüş yapıyorum yarım saat gündüz yarım saat akşam, 5. Katta oturuyorum inip çıkıyorum günde iki kere hurma yiyorum birazdan squat yapıcam ve ılık duşa giricem umarım faydası oluyodur boş yere yorulmuyorumdur bende de hiç sancı yok herkes diyo ki hurma yiyince sancım oluyo diyo bende tık yok umarım suni sancı almak zorunda kalmayız çok korkuyorum