Kbraslan Kızlar bugün bebeğim 24+2 günlük ayda bir devlet hastanesine kontrole gidiyorum 20 haftada gittiğimde doktorum sadece tetenoz aşısı olmadıysa onu ol dedi ayrıntılı ultrason felan yaptır demedi. Şuanda yaptırmak için özel hastaneye Bile soruyorum 23 haftayı geçtiği için yapmıyoruz diyorlar. Ben napabilirim ya bebeğimde bir sorun varsa bana yardım edin ne yapabilirim sivasta tek özelde medicana başka soracağım yerde yok doktorun eksikliği yüzünden yaşıyorum şuan bunu..
[silindi] Kbraslan canım merhaba öncelikle o bebek test yaptırsam da yaptırmadan da Allah nasil nasip ettiyse öyle doğacak 2 li testler falan yanıltabilir hasta diyen çocuk sapasağlam veya sağlam denilen çocuk hasta sigabiliyor üzme kendini bu haftaya kadar gelmişsin kontrolde bı sıkıntı var mı yok mu genel görürsün zaten bundan sonra da aldirilmaz bende sıra bulamadim araştırma hastahanesi ne özel çok istiyor yaptircam gücüm yok belki girmeyeceğim bile hiç bi testi yaptırmadım bunu istiyordum ama imkanlar kısıtlı canını sıkma olmasada olur
Deletedmom23234 Kbraslan Sivas ta olmasa bile çevre illere bakın özellerde veya özel kliniklere fiyat sorun mutlaka araştırma içine girin. 24. Haftada da yapılıyor. Bebeğin kemikleri tam gelişmediği için 20-24 arası yapılıyor herşey daha net gözüküyor çünkü. Ama geç kalmış sayılmazsınız 🙏🏻
Pembe_duslerr Kbraslan ben 23haftayı geçerekten oldum nasıl yapmazlar yaa 🤯 doktor birde ozamana sıra vermişti bana
kbrklc34- Kbraslan Ben de Van’daydım yapamamıştım orda . İstanbula geldim 24. Haftada yaptırdım yapılıyor o haftada da
Deletedmom23234 [silindi] Öyle şey mi olur ☺️ Evet Allah’tan gelen birşey olabilir fakat detaylı ultrason da anne de veya bebekte olan rahatsızlıklar görülebilir ve ona göre erkenden önlem alınıyor. Detaylı ultrason ikili, üçlü, dörtlü tarama testleri gibi yanıltıcı olmuyor.🙏🏻 Her gebenin özellikle detaylı ultrason yapması gerekiyor erkenden önlem alması için. Detaylı ultrason da plasentadan bebeğe giden damarların kaç tane olduğuna bile bakılıyor kısacası çok önemli 😊
Kbraslan [silindi] tabiki öyle rabbim tüm annelerin evlatlarını sağlıkla dünyaya getirmesini nasip etsin.. Bizimde imkan yoktu ama zorda olsa ayarlamıştım 😔 inşallah haftan geçmeden yaptırabilmen için bir mucize olur canım 🤲🏻
gunesveguney [silindi] Evet ama detaylı ultrason bambaşka bir şey ve orda çıkan sıkıntılar genel kontrollerde görünmüyor.Kontroller de her şeyimiz on numaraydı ama detaylı da bebeğimin kalbinde akciğerinde hastalıklar çıktı ve bu sebeple şuanki hastanende doğum yapamazsın dediler doğar doğmaz ameliyat olması gerekiyor.Eğer bilmeseydim ve şuanki hastanemde doğum yapsaydım belli doğar doğmaz ne olduğunu anlaşılamadan yada anlaşılıp sevk olana kadar kaybedebilirdim.Allah evladımı kurtarabilmek için detaylı ultrason vesilesi ile bize bir imkan verdi şükür. Tedbir bizden takdir zaten Allahtan o yüzden detaylı ultrason önemli ama doktor belirtmemiş bu sebeple zamanı kaçırılmış buna yapılacak bir şey yok üzülüp stres yapmanın da bi anlamı yok tabiki bunda da vardır bir hayır ama imkan varsa kesinlikle yapılması gerektiğini düşünüyorum
Kbraslan Deletedmom23234 ama doktorun bilgi vermemesi yüzünden yapılmıyor şuan 23 haftayı geçtiği için 😥
Redpepper Yapılıyor 24 de yapan yerler oluyor, çevre illere sorun, tokat olabilir en yakın, aksatmadan hemen yaptırın. Detaylı ultrason önemli birşey, bir sıkıntı varsa bile müdahele ile düzelen durumlar oluyor.
[silindi] gunesveguney yaşayacak ömrü alacak nefesi varsa biseyler vesile olur zaten ben eski kafaliyim biraz eskiden hastahane yüzü görmeden doğum yapılıyormuş herkes kendi bildigiini yapsın ben üzülmesin diye kendimden örnek vererek teselli etmeye çalıştım.