Merhabalar hanımlar ben 20 gün önceden zorla randevu bulmuştum kadın doğuma kontrole gitmek için. Ama kendiliğinden iptal olmuş. Ya doktorun işi çıkmış ya da çok yoğun diye artık bilmiyorum ama bi kere daha başıma gelmişti. 35. haftamdayım şu an 15 günde bir gitmem gerekiyor ama devlet hastanesinde bir türlü randevu bulamıyorum zorla bulduğum da iptal ediliyor işte. Yarın güya gidecektim mhrs den gördüm şok oldum. Sabah hastane açılır açılmaz gitsem girişteki sekreterden randevu alsam alırlar mı acaba deneyen oldu mu hiç? Bu arada Malatyada yaşıyorum Malatya Eğitim Araştırma Hastanesine gidiyorum.