Kizlar ben saun 12 haftalik yeni girdim.doktor geç dolenme olmus 10 gu geride bebek dedi ve benim rahim yetmezliğim var doktor cumaya randevu verdi dikiş için ben kızımda 14 atmıştım.sizce çok.erken degilmi doktor acb hastaneye para kazandırmk icinmi erkenden alıyor beni suan epeyi korktum