Boncuk123 Kızlar denize veya havuza girerken tampon kullanıyor musunuz? Sızdırma yapıyor mu ? İpinde kopma oluyor mu ? Tek korkum ipinin kopması
Biranne2meyve Boncuk123 ben kullandım hamile değilken ama suyu emmesi şişmesi beni çok rahatsız etmişti ben pek hoşlanmadım açıkçası
Ayse2011 Boncuk123 vallahi 10 yıldır kullanıyorum o.b marka olanından diğerleri tırt mükemmel bir icat ben çok memnunum yani hiç kayma faln sızdırma yaşamadm ama 3 saatten fazla sürede değişmek gerekir regl oldugunz ilk zamanlarda
Denizyildizii Boncuk123 birkere kullandım ama hep hissettim orda bişey olduğunu biraz rahatsız etti açıkçası. İpi baya sağlam kopmuyor