eminedlmnn Hastanede kontrole gitmiştim 2 cm acılmam olmuş sonra hemen suni verelim dedi doktorum yatışım yapıldı suni verildi ebe alttan muayene yaparken suyum geldi. Tabi ağrım olmuştu ama güzel zamanlarını düşünün dogum yaptıktan hemen sonra bütün o suni sancının ağrısı falan bitiyo kuş gibi derler ya heh aynen öyle 😊