Edabarakk_ Bayanlar vivachek eco markalı bi şeker ölçüm aleti aldım eczaneden, bi ölçtüm 130 du inanmadım yememiştim bir şey çünkü yine ölçtüm 111 çıktı ? Bu makina bozuk mu kaliteli doğru ölçen bi marka söyleyebilir misiniz bana
merveklyc Edabarakk_ Optima kullanıyorum hastanede ölçtükleri cihazla hemen hemen aynı çıkardı memnunum.Ben de ilk başka bi alet almıştım eşimde de denemiştim şekeri yok onda da yüksek çıkınca değiştirmiştim.
Makbule09 Edabarakk_ ime i dc alman markası 5 senedir kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim geçen sene 60 ltydi