Esrabayrakk Arkadaşlar çam ve sakuraya gidiyorum hastane güzel evet ama sanki daha tam oturmamış hep asistan var ve gün de vermiyorlar doğum İçin sezaryen olmama rağmen sizlerin deneyimi nedir doğum yapan memnun kalan var mı ya da kalmayan
Esmabz Esrabayrakk bende oraya gidiyorum. Şu an asistanlarin olmasının sebebi doktorların çoğu izinde olduğu için yoksa normalde doktorlar oluyor.
Esmabz Esrabayrakk zaten devlet hastanelerinde gün verilmiyor randevunuzu kendiniz alıp gidiyorsunuz. Malesef pandemi dönemi bir de şimdi izin dönemi randevu zor bulunuyor sürekli takip etmeniz gerek MHRS den
Esrabayrakk Esmabz ya benim şansım demek ki ben aylar önce de gittim asistana baktırdı doktor cinsiyet bile demediler özele gidip öğrendim
Esrabayrakk Esmabz hayır canım randevu günü değil doğum İçin gün verilmesinden bahsediyorum 37+1 im mesela ilk bebek sezaryendi bu da öyle olacak ama gün vermedi hazırlıklı ol şu günler falan demedi