Selam anneler 36+3 haftayım bu haftalarda herkes bebeğin hareketlerinin azaldığını ve bunun normal olduğunu söylüyor ama bende aksine öyle çok hareketlendi ki zaten başından beri hareketli bi bebekti ama 2 haftador falan her zamankinden daha fazla hareket ediyor ne zaman uyuyor acaba diye düşünmüyor değilim her saniye hareket ve güçlü tekmeler bu normaldir değil mi ?