Merhabalaarrr 35 +1 haftalık olduk doktorumuz muaynede 1 cm acılma var dedi herangi bi sikayette hemen gel eger sikayetin yoks bayramdan sonra görüşelim dedi bu durumu yasayanlar varmı acaba biraz telaş oldum da 😅 bayramdan snraya kadar dayanırmyım sizce suan sadece bebiş biraz baskı yaptığı için ayakta dolanırken hafif bi ağrım oluyo oturunca geciyo