ay-seninbebegi Esralgk çok acelen yoksa bebeğinin sağlığı daha önemli bunun için hiç bir kimyasal kullanma bence
iremcannn1907 Esralgk Ombre saç uçlarına yapıldığı için sıkıntı değil diye biliyorum, sadece diplerine kimyasal uygulanmaması gerek. Yani dip boya yasak, bitkisel değil ise. Yine de bir doktoruna danış istersen, benim doktorum bu şekilde söylemişti
yasemiinorhn Esralgk Benim doktorum kesinlikle saçını boyatmayacaksın dedi ve dediği ilk şey bu oldu. Benimde beyazlarım çok ama boyatmıyorum.. Ama sen bilirsin tabi