Yaren46 Hastane çantamı hazırlıyorum bazıları bebeğe biberon almamı söylüyor baZıları sütün gelmezse biberonla verme seni bi daha emmez diyorlar bende biberon alıp almamk konusunda kararsız kaldım bi de alırsam ne önerirsniz avent öne çıkıyor gibi duruyor
Mom789 Yaren46 ben almadım alma dediler mama verdiler ilk gece onuda siringayla verdiler biberon istenmedi ama tabi hastane hastane değişir ben avent aldım cam olanından daha kullanmadım ama
Tubbbbbbbbb Yaren46 Ben gebeligimin 26. Haftasinda Hastane de yatmistim bir Anne vardi gece herkese yana yana biberon soruyordu 😅 Ben koydum o yuzden lansinoh aldim ama kasik ve enjektor de koydum nolur nolmaz diye
Sevdelibol Yaren46 sezeryan oldum 3 gün sonra sütün geldi mecburen mama verdik sırınga ile biberon ile verdim sütüm gelinçe direk emzirdim meme ucum büyüktü güzel kavradı yani demem oki canım meme reddi yaşamadım biberonuda normal wee baby almıştım sütüm gelirse gerek kalmaz diye cok şükğr biberon kenarda durıyor kullanmıyoruö iyiki oakdar para verip avent almamışım ama dersenki durumum cok iyi bana dokunmaz philips al anne memesine yakın diyorlar
Annekus Yaren46 kayınvalidem almıştı ilkinde ben özellikle koymadım devlette dogum yaptım zaten doktor eve vs biberon gördügünde kızmıstı insanlara kızmak derken böyle yapma vs gibisinden ben sezaryen oldugum icin ilk annem besledi odada mama vermişler kasıkla içir diye sütü gec gelen annelere de mama verip kasıkla icirtiyolardı şimdi ikincide de öyle yapıcam illa lazım olursa hastanenin cevresi eczane dolu alınır
[silindi] Ben almadım inşallah ihtiyaç duymam eğer duyarsam da eczaneler 24 saat açık gider alınır diye düşünüyorum
Maaaile Memenizi vermeden biberon vermeyin çocuğa. Biberondaki akışa alışıp memeyi almıyorlar sonra. Şırınga ya da kaşıkla azar azar verin.
mrs_elisah Yaren46 lansinoh kesinlikle. Hem beni emiyor hemde biberon alıyor Red yok. Sezaryen olmuştum emzirmek te zorlandım o yüzden biberonla verdim lansinoh tan memnunum 2.olursa ona da lansinoh alıcam inşallah.