Selam anneler Ağustos’un 10 unda ıkıncı sezeryanda ıkıncı oğlumu dünyaya getırecegım Allahım nasıp ederse suan 34 haftalık hamıleyım ama şimdiden acayıp korku ve heyecan başladı bende büyük oğlum 5 yaşında aklıma geldıkce çok degısık duygularla ağlama krızlerıne gırıyroum daha sımdıden sözde bu durumu nasıl asmalıyım oysa çok sakın ve rahat bır sezeryan olmak bütün hayalim hangı duaları etmelıyım nasıl pozıtıf olmalıyım yardım edın lütfen!!!😢😢