Yesim-ertunc30 hvvayldz27 doktorlar bebek yağını önermiyorlar bi tabaka şeklinde kaldı için olayın alın derim ben sadece olayın aldım
Ruyasusam hvvayldz27 Eczacı bana da sadece losyon yeterli dedi özellikle yazın bebek yağı isilik yapabilirmis. Minidolin diye bi markanın losyonunu önerdi. Bitkisel içerikli ve tamamen doğal 😊
hvvayldz27 Ruyasusam Evet bende bebek yağını pek sevmedim Ekim’de olacak kısmetse doğum çok yağlı yapış yapış bir yapısı var bebek yağının