Zeyzeykr Hanımlar doktorunuz kaçıncı haftadan sonra D vitamini yazdı? kaç haftalıkken kullanmaya başladınız?
Nelmali Zeyzeykr benim doktorum kullanmana gerek yok 10 dakika güneşte dursan fazlasını da alır vücudun zaten dedi Not: urfada yaşıyorum
Annesininbitanesi1 Zeyzeykr benim doktorumda yazmadı d vitamini 17 haftalığım şuan kullanmıyorum ilaç
patuli Zeyzeykr yapılan kan tahlilinde kullanıp kullanmamanız gerektiğiniz belli oluyo zaten. Tahlil yapıldı mı?
Nelmali Zeyzeykr yaşadığınız yere gore değişir ben karadenizliyim orda olsam kullanmam gerekirdi yeteri kadar alamıyoruz güneşli gün az olduğu için ama urfada gerekli görmüyorlar güneş cayır cayır 🤷🏻♀️
Kuben Kullanıyorum. Ayrıca covid dönemi için de çok gerekli bir vitamin. O yüzden doktorum özellikle kullan dedi.
Makbule09 Günde 15 damla kullanıyorum kalp Dr yazmıştı kadın doğum Dr devam dedi benim çok düşük yok gibi bise ondan kullanıyorum kan tahlili de ki sonuca göre yazıyorlar kanda belli oluyor
Ysmmmnn Zeyzeykr 12. Haftadan beri kullanmam herekiyodu ama ben geç başladım d vitaminim baya düşük çıktı siz ihmal etmeyn
Syda01 Zeyzeykr ben 14+5 haftalık oldum daha vermedi doktorum omega3 bulunan bi Multivitamin kullanıyorum şuan
Ocak2022 Değerlerim çok düşük çıktığından hamileliğin başından beri kullanıyorum, muhtemelen daha da kullanacağım. Doktorunuz gerekli gördüyse nasıl gereksiz diyenleri dikkate alıyorsunuz anlamıyorum. Doktor mu çok biliyor o söyleyenler mi
Zeyzeykr patuli yok cnm tahlil yapmadan d vitamini yazdı başka bi doktora göründüm o da 20. Haftadan itibaren ilaç verilmeli diyince kafam karıştı
patuli Zeyzeykr hımm sürekli gideceğiniz doktoru belirleyin, onla görüşün gerekirse tahlil yapsın. Mesela ben kan ilacı kullandığım halde kanım düşmüş. Dozu yükseltti doktorum. Bu işler belli olmuyo malesef. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah