Minnakkkk Yavrum_herseyim bizim, burda öğlene kadar alıyor sonucları merkeze gönderdikleri için ertesi gun cıkıyor sonucları da
Omerhatice Yavrum_herseyim bana kan vereceğin zamanlarda randevu almana gerek yok, en geç 11 e kadar burda ol demişti hemşire canm..
alazzeyneperva Yavrum_herseyim ay bi bilgim yok ama Allah razi olsun dün beni sağlık ocağından çağırdılar tamamen unutmuştum postu görünce hatırladım alakasiz oldu ama teşekkür ederim yazmadan geçemezdim 😂🌹
icedearth Yavrum_herseyim Öğlene kadar alıyorlar genelde ama çok nadir olarak bazen tüpler gitmemiş oluyor henüz O şekilde bir durum varsa alırlar denk gelirseniz