[silindi] Kızlar inşallah cuma günü sezaryen olacağım korse olarak ne alayım. Rahim toparlayıcı mı , toparlayıcı tayt mı ne alsam bilemedim
Ozge890 [silindi] ben taytla belden olan korseden kararsiz kaldım normal dogum yaptım nerdeyse 40 çıkacak daha korse alacam
Mom789 İlk olarak sikilastirici toparlayici al tayt ilk aşamada zor olur çıkartırken o dikiş yerine surtuyor iki üç hafta sonra tatlıya geçiş yapabilirsiniz ben oyle yaptım
[silindi] Mom789 şu rahim toparlayıcı denilenlerden mi alayım , korse dikiş yerine gelir diye takamam gibi
[silindi] Dilan2912 bakayım ona da sezaryen dikiş yerlerine sıkıntı yapmadı mı bir de ne kadar süre sonra kullanmaya başladın
Dilan2912 [silindi] ameliyatın ertesi günü kullanmaya başladım zaten belden takmalı dikkat edersen dikişine bir şey olmaz