Merhaba guzel anneler 🌼 bu hafta 37inci haftamdayim ve doktor kontrolum var normalde ama benim doktor izne cikmis göyaa hastasiyim izne ckkdigini en sonki kontrolumde solemedi bile 2 haftalik izine cikmis ben hastasiyim sordugum halde bilgi vermedi benmi abartiyorum yoksa bukadar umursamazlik olurmu bide ozel hastane olucak simdi ben napicam baska doktora mi gidsem beklesemmi bilemedim basina bole bisi gelmis olan varmi cok tedirginim….