suheda_bilici Hanımlar merhaba. 9 haftalık hamileyim çok halsiz gergin duygusal hissediyorum ve hicbirşey yiyemiyorum folik asitte kullanıyorum ama sadece belli bir saaate kadar enerji verebiliyo bana yeme konusunda neler yapabilirim bana öneride bulunun
N-h-e123 suheda_bilici yiyemiyosarsanız zorlamayın . Bende 13 haftaya kadar bu durumdaydım kilo vermiştim yastıktan kalkmıyordu kafam
Mlhameliha suheda_bilici canım meyve sebze ye bolca seni tutar ben de mercimek çorbası yağsız sade makarna yedim üç ay boyunca böyle yiyebildim
Gizemis suheda_bilici o haftalarda bende öyleydim sürekli ağlamak geliyordu içimden bunalımlardaydım😄 hormonlardan sonradan geçti allahtan şükür🤲🏻🤲🏻
dlnyny suheda_bilici çorba+salata. Yoğurtlu sade makarna. Bol meyve,salatalık. Haşlanmış patates. Bunları deneyin baya da tok tutar.
suheda_bilici Mlhameliha Mercimet çorbasıda gaz yapar diye içmekten çekiniyorum tavsiyelerinizi dikkate alacagım teşekkürler 😊
Mlhameliha suheda_bilici aç kalmamak için sürekli içtim bide mercimek çorbası çok sağlıklı kan yapıcılığıda var bende gaz çok yapmıyordu zaten progestoran fitil olarak kullanıyordum o daha çok gaz yapıyordu ama şükür öyle atlattım
dlnyny Mlhameliha evet beslenememek çok kötü. En azından bunlar hem doyurucu oluyor hem de mideyi rahatsız etmiyor☺️
Mlhameliha dlnyny evet canım ben bu şekilde beslenmeseydim zaten bişey yemiyordum baya bünyem zayıf düşerdi zaten zayıftım ama şükür bir kilo aldım ilk iki ayda böyle beslenerek 😊senin kaç aylık oldu canım benim 17 olucak yarın
Kiziltan Ben 17. Haftadayım hala güzel beslenemiyorum ara ara istifra ediyorum. Bence zorlamayın kendinizi
dlnyny Mlhameliha bizim 37.haftamız bitmek üzere inşallah kilonun alasını aldık şimdi🙈 ilk zamanlar öyle oluyor ama sonradan iştah açılıyor düzelir inşallah😌
Bahark27 suheda_bilici meyve ve sebze yiyin bol bol Marul yiyin vitanemin değerinizi dengeler en azından çorba için bı sure sonra düzelir
Nlfrylmz suheda_bilici keşke bende yiyemesem . Yarım saatte bir acıkır oldum. Şaka bir yana ilk zamanlar çok normal zamanla geçicek
Syda01 suheda_bilici ben de aynıydım hala da tam geçmiş değil 14+5olduk karpuz peynir ekmek yedim yağsız sossuz makarna havuç elma derken biraz daha iyiyim şükür
Hanifebolat34 Bende 11 haftaligim çok sıkıntı çektim hiç beslenemedim halsiz düştüm artık baygınlık derecesine geliyordu folik asit yanında doktorum bulanti ilacı verdi onun çok faydasını gördüm şimdi iyiyim Allaha şükür 😊