Detaylıda bir böbreğin diğerinden geniş olduğu söylenmişti ama bu idrar birikmesi de olabiliyormuş takibini yapın demişti. 30.haftadayız normale döndü erkek bebeklerde olurmuş genelde ya doğuma yakın ya da doğumdan sonra ilk idrarla geçermiş. O dönem çok kafayı takmıştım ama korkmayın çözümdüz bir durum değil.