Elifdnmz_ canım ben ilkde dalin ve şokdan bebeland mor kapaklı yumuşatıcı almıştım çok da güzel kokuyordu aslında bebeland alicaktim ama migrosta varmış biraz uzak kalıyordu sonradan aldım bidahaki çamaşırları da onunla yıkarım diye oda iyimis öyle duydum hangisi denk gelirse aldım yani o an😄🤣