ftmlgz Hanımlar merhaba sekiz gün önce sezeryanla doğum yaptım yaptım 4 5 gündür sezeryan dikiş yerinin üzerinde şişlik var sizlerde de sezeryan sonrası böyle bir durum oluştu mu vede idrar yaparken yanma hissi oluşuyor bunları yaşayan var mı