Sevdelibol 2 ay önce sezeryan dogumum oldu. 3 gün öncede lekelenme tarzı kan geldi adet sancısı vardı epeydir kasıklarım agrıyordu zaten ha oldum olcagım diyordum fakat 2 gün sürdü. Normalmi sizler mezaman adet oldunuz acaba
alyavetuna Sevdelibol ilk bir yıl adet olmamak ara ara lekelenmek düzensiz adet olmak hepsi normal. hatta çoğu uzmana göre emzirdigin sure boyunca da adet düzensizliği olmak yada olmamak hepsi normal.