Kızlar eşim 2 ay önce çalıştığı iş yerinde ki bi adama 6 milyar vermis borç adamda çıkmış tabi başka işe girmiş eşim adamı hergun arıyor adam HErgun farklı farklı yalanlar söylüyor yarın vercem cuma vercem annemden isticem dayımın altınını isticem eşim çok kafaya takıyor kızlar ya o takınca bende takıyorum adam sürekli oyalıyor bes kuruş yok eşimin cebinde hep iyiliği yüzünden 6 milyardan oldu ne yapmamız gerek kızlar eşim kavgayla olmasın güzellikle olsun istiyorum diyo ama adam güzellikten anlamiyor çocuğumuz olcak 2 ay sonra daha bissuru eksigi var fikir verin kızlar güzellikle olmicak bu iş yoksa