Esra_baki Ozgetat Kızım 2.5 yaşında sağlık. Ocağındaki ebe doğduğu aylarda bir çay kaşığı ver demişti ama ayını hatrlamiyorum 3 aylık falandı galiba. Ama yanlış bilgi vermek istmm kaç aylıktı hatrlamiyorum. Ama küçükken bende tavsiye üzerine verdim.
alazzeyneperva Akkoyu bebegin deil ama benim buna aşırı ihtiyacım var biri yapsa da şu vücudum rahatlasa
Mom3834 Ozgetat kuru kuru olmaz, churchill yap biraz tuz biraz limon. Tadından içilmez. Ama dikkat et limonun çekirdekleri kaçmasın. Tövbe tövbee su bile verilmez ne sodası Akkoyu
beyza1234 Ozgetat tövbe tövbee ya bu benekler nerelerde nelere maruz kalıyolar acaba günah ya sakın ha
Mom3834 zehranurr benim de çekti 😂 ağzım sulandı ne güzel tarif etmişim ahaha, tuzu limonu abartmadan hamilelere yararlı bile 🙈 iç iç
bsr1 Görümcem sağlıkçı olduğu halde 2 çocugu var ikisindede yaptı yalnız ağzını açtı gazı kaçtı biraz yani çay kaşığıyla bir damla verdi gözümle gördüm😅
Symazturk Ozgetat soda vermeyi bilmiyorum ama sadece ağzında pamukçuk olmaması için soda ile ağız kenarı siliniyor diye duymuştum yeni doğan bebeğe soda içirmek ne kadar doğru bilinmez
BuketYKR Ozgetat arkadaşım 4 ay once doğum yaptı ve gazı alınmış sodadan 2 çay kaşığı verdi. Inanmicaksiniz ama çocuğun hiç gaz problemi olmadi. Kendi kendine pıt pıt çıkarıyor 😅
Mom0891 Ozgetat evet yakın arkadaşım yapmış hatta çay kaşığı ile kimyon suyu da vermiş🤭 Gaz sorunu varsa gaz alma tekniklerini biliyorsun neden boyle bir yola başvurdun dedim kayınvalidesi söylemiş😟😟😟