Petyynut Arkadaşlar merhaba 19+5 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini iki haftadır hissediyorum az da olsa. Dün çok hareketliydi sabah ve öğlen ama bugün tek tüm hissettim normal midir acaba ?
Zhraaltun Petyynut normal canm 2pden snra hareketleri çoğalıyor hergun ayni olmuyo pit pıt vuruyo suN 24 haftaligiz acitmaya baslafi bile😍
Elisammmbade Petyynut ilk zamanlar öyle oluyor sonra son zamanlara doğru yine azalıyor hareketleri 38 haftalığim canı isterse oynuyor 🥴
ozlmayktkrmm Petyynut evet normalmiş o haftaalarda belirliydi hareketleri 25 den sonra hergün daha net hissediliyor, tabi benım yaşadığım bu şekıldeydı bilemem kimin bebişi nasıl durumu nedir :)
Petyynut Elisammmbade dün çok hareketliydi bugün sabah az hissedince sonra da hareket etmeyince stres oldum
beysenyil Petyynut ben doktora bile gitmek istedim 2 gün hissetmedim diye 😂 bir kere hissedince hep hareket etsin istiyor insan 🙈 30. Haftadan sonra daha hareketli oluyorlar dıştan da belli oluyor o zaman daha güzel 🥰