Sdtcnts Kızlar 17. Haftam şuan geçenlerde post açmıştım ne zaman hissedecem diye. Hissediyorum şuan 😂😂😂 ama o mu ya şimdi şüphelendim 🙄😂kalp atışı gibi 3 kez filan oldu odur bence ya 🙄
Ruyasusam Sdtcnts Bende 17. Haftada aynı şekilde hissettim muhtemelen bebisiniz 😍 şimdi 36 haftalık olduk tırmalıyor içimi resmen 😂
miniko_2308 Sdtcnts ben 20.haftadayım dün güçlü bir şekilde aynı yere 3 kez bir şey ittiriyormuş gibi hissettim ama ihtimal vermemiştim, sizin de öyle miy?
prensesannesi__ Sdtcnts Evet evet ooo benimde öyle olmuştu emin olmamıştım ama zaman geçince anliyosun o olduğunu 🥰şuan 31+5 olduk çok şükür 👑❤️
Ruyasusam Sdtcnts Şöyle söyleyeyim alt tarafa yani vajina tarafına vurunca acıyor ama yukarı kısımlara vurunca acımıyor 😊
zaydn Ben de 17 haftada tam hissettim elimi bazen koyuyorum oraya sanki avucumun içinde gibi hissediyorum çok güzel bir duygu daha çok tatlı yiyince hissediyorum harekete geçiyor 😂😍
zaydn Sdtcnts ben de sırt üstü yatıyorum valla yüz üstü yatardım onu azaltmaya çalışıyorum doktorum ama yüz üstü sorun olmaz demişti yine de korkuyorum sol tarafa yatmak daha iyiymis alıştırmaya çalışıyorum kendimi bakalım ☺️
Ruyasusam Sdtcnts Acı dediysem de cok değil yani üşütünce küçük tuvaletimiz gelir de baskı gibi sancı gibi yapar ya o şekilde. 😁
Annesininbitanesi1 Sdtcnts ya bende sağ tarafta açınca arada pıt pıt şeklimde oluyor 17+5 im ama bebek mi anlayamıyorum bir türlü ilk bide